Tuesday, 16 September 2014

TONGKAT AJIMAT MADURA

♥ Anda di belenggu masalah keputihan?
♥ Tidak selesa memakai pantyliner??
♥ Miss V terasa longgar dan basah??
♥ Malas nk makan ubat??
♥ Tak boleh nk mkn jamu sebab menyusukan bayi??

Jom teruskan bacaan anda, sy akan membantu anda menyelesaikan masalah anda.

☞ HARI PERTAMA GUNA,
- MISS V SUDAH TERASA KESAT DAN PADAT
- KEPUTIHAN JUGA SEMAKIN BERKURANGAN
- MISS V TERASA SEDIKIT KERING

☞ HARI KEDUA GUNA
- BIASANYA KEPUTIHAN SUDAH TIADA
- MISS V SUDAH TIDAK BERAIR LAGI

☞ HARI KETIGA GUNA
- SENTAL SIKIT BAHAGIAN PERMUKAAN MISS V ANDA..AKAN KELUAR KEPUTIHAN YG DH LAMA BERSARANG KAT SITU..

☞ HARI KEEMPAT GUNA
- BARULAH BERSAMA SUAMI TGK APE RASA..KETAT KE TIDOK. (hari pertama hingga ketiga elakkan dri bersama suami)

Dengan menggunakan tongkat ajimat madura....
★ Anda tidak perlu lagi memakai pantyliner utk melindungi panties anda dri keputihan
★Anda blh berjimat sbb xperlu lagi beli pantyliner...hanya beli tongkat ajimat sahaja,blh guna berpuluh kali.
★ Anda tidak perlu lagi merasa rendah diri dgn pasangan anda kerana miss v anda berbau dan longgar.
★ Jangan risau...walaupun anda menyusukan bayi anda tetap blh guna tongkat ajimat..kalau nk mkn jamu mmg xboleh la kan.
★ pregnant pun blh guna tpi tdk di galakkan kerana takut nanti susah pulak nk bersalin sbb miss v ketat.

Memang betul2 berkesan dan dah ramai yg berpuashati...kalau mkn jamu tu agak makan masa la jgk kan nk rasa kesannya..tapi dgn tongkat ajimat dua,tiga hari guna pun dh dapat rasa kesannya.

TIPS PENYIMPANAN;
- Lepas guna sila cuci dan keringkan dgn kain bersih.
- Simpan balik dlm plastiknya..
- Letakkan di kawasan yg kering dan jauh dri percikan air

Wednesday, 10 September 2014

BENEFIT 3IN1 (BENETINT,POSIETINT DAN HIGH BEAM)

BENEFIT 3 IN 1
(high beam,posietint dan benetint)

1) HIGH BEAM
fungsi high beam ni untuk menaikkan tulang pipi. kalau anda tak nak pakai blusher , pakai ni pun boleh. Boleh
juga jadikan ia sebagai highlight kat pipi dan hidung.

2) BENETINT Dan POSIETINT
ada dua cara nak guna benetint dan posietint ni. Satu sebagai pemerah bibir dan satu lagi sebagai pemerah pipi. Dua dalam satu. It look natural . Macam pipi org korea.

VENE SLIMMING LOTION

PECAH LEMAK!! Kini anda tidak perlu risau dengan kegemukan,
selulit dan kulit yang kering dengan hanya 1 sapuan VENE SLIMMING
LOTION Rasailah perbezaanya. Lulus KKM.

Vene Lotion mengandungi pati rumpai laut yang dirumus khas dengan bahan-bahan terpilih untuk merangsang proses lipolisis iaitu
proses pemecahan sel-sel lemak dan selulit.

Penggunaan Vene yang konsisten akan membantu :
• memecahkan lemak
• menghilangkan selulit
• menurunkan berat badan
• melangsing dan mencantikkan bentuk badan
• melembut dan menyegarkan kulit
• membuang lebihan angin dalam badan
• mengurangkan rasa sakit senggugut/ sakit sendi

CARA PENGGUNAAN Vene Slimming Lotion
-Sapu secukup losyen dan urut pada bahagian-bahagian yang
ingin dikurangkan lemak seperti pada abdomen (perut dan
badan), punggung, paha dan lengan. Urut perlahan-lahan dari
bawah ke atas dalam masa 1-3minit. Sebaik-baiknya sapukan
losyen dua kali sehari selepas mandi.
-Vene Losyen juga boleh digunakan untuk mengurangkan
lemak pada bahagian dagu dan leher. Sapuan yang nipis
dengan urutan ringan dari bawah ke atas untuk mendapatkan
bentuk yang diingini.
-Tindak balas losyen akan lebih berkesan apabila liang-liang
roma badan terbuka iaitu semasa kita berpeluh atau selepas
mandi air hangat. Pada ketika ini, rasa hangat losyen akan
lebih dirasai.
-Untuk pengguna yang pertama kali menggunakan Vene
Losyen adalah dinasihati supaya
menggunakannya sedikit dahulu untuk membiasakan kulit
sebelum sapuan yang lebih banyak.
-Vene Losyen boleh digunakan bersama-sama dengan korset,
girdle atau alat-alat bantuan
senaman (seperti slimming belt).
-Sapu Vene Losyen untuk membantu melegakan senggugut dan
sakit sendi yang ringan.

Ciri-ciri Vene Slimming Lotion:
• kesan serta merta
• Bebas Paraben (kimia pengawet)
• tidak melekit
• tidak terlalu panas
• berbau wangi
• boleh diguna bila-bila masa
• mudah digunakan
• menggunakan bahan yang halal

Nak kurus? Hanya perlu sapu dua kali sehari InsyaAllah
berkesan. Bahan semulajadi
pati rumpai laut dapat memecahkan selulit dan lemak di
bawah kulit.

Masalah Selulit / Lemak dapat di atasi dengan penggunaan
losyen pelangsingan Vene 2
kali sehari.

Rumpai laut (Phyllacantha Fibrosa) merupakan ramuan utama
dalam losyen pelangsingan
Vene yang diuji secara klinikal dan terbukti berkesan dalam
mengurangkan masalah
selulit / lemak di kalangan wanita terutama wanita berumur.

Tuesday, 9 September 2014

MYMI WONDER PATCH

MYMI WONDER PATCH

1 BOX 5 PCS

HARGA RM35.00 free pos sem

Merupakan cara yang paling selamat, tiada kesan sampingan,
selesa, senang dan berkesan !! Anda dapat mengalami
kehilangan lemak badan anda bukan shj di bahagian perut,
malah seluruh badan juga tanpa mengira masa bekerja, tidur
atau senaman !

Formula dan design terbaru sesuai digunakan oleh ibu
menyusu dan tiada pantang larang waktu penggunaannya

• Kesan berkekalan panjang sehingga 8 jam
• Hanya tampal sebelum tidur!
• Menyeraikan lemak / selulit pada dan di sekeliling perut.
• Mengurangkan lemak pada perut.

Bahan Utama: Bahan Semulajadi, Tiada bahan pengawet
- Sophoricoside / Catechin / Capsaicin / Caffeine /
Sallcornia herbacaa

* Kesan Utama setiap bahan :
1. Sophoricoside: mengurangkan berat badan dan lemak.
2. Catechin: Mengurangkan celluite dan menghalang
pengumpulan sel-sel lemak.
3. Capsaicin: Mencegah obesiti dan membuang celluite
dengan mengurangkan lemak badan.
4. Kafein: Memusnahkan celluite bertindak melembutkan sel-
sel lemak
5. Sallcornia herbacaa: Penjagaan kulit

Wonder patch mempunyai ciri-ciri:
~ Reka bentuk yang ergonomik, lekatan sangat baik dan tidak
senang tanggal walaupun masa mandi
~ Diluluskan oleh US FDA autoriti sijil

Tuesday, 2 September 2014

LASER GLUTA WHITENING BODY LYANAZ

KELEBIHAN LASER GLUTA WHITENING BODY
LYANAZ :
*Melembabkan tekstur kulit
*Menghilangkan parut degil
*Menghilangkan bintik2 hitam
*Mencerahkan badan /kaki tangan
*Membekalkan vitamin C& E pada kulit

* CERAH, MENAWAN, GEBU *

CARA PENGGUNAAN LASER GLUTA WHITENING
BODY LYANAZ :
1. Digunakan ketika badan separa lembap selepas mandi.
2. Hanya sapukan ke serata badan untuk kesan sama rata.
3. Cecair berbentuk seperti gel mandi memudahkan
penyerapan gel ke dalam tekstur kulit.
4. Bauan yang harum kekal sehingga 1 hari.
5. Simpan di tempat bersuhu bilik .

1 BOTOL =70ML

Wednesday, 27 August 2014

BABIES BLINK 5 IN 1

BABIES BLINK 5 IN 1

Kandungan set babies blink 5 in 1
1. Day krim babies blink 25g
2. Night Cream Magic Babies Blink 25g
3. Glutacoll Soap
4. Serum Super Glowing 10ml
5. Toner White Glow (new)

CARA PAKAI BABIES BLINK 5 in 1

Cuci muka dengan sabun glutacoll setiap pagi dan malam, bilas dengan air dan keringkan.

♥ Siang
Cuci muka dengan sabun glutacoll, bilas dengan air dan keringkan. Sapu atau gosok toner whiteglow pd wajah. Sapu krim siang (antibiotik day cream) di serata wajah.
Disarankan pakai nipis2 supaya kulit kelihatan glowing dan terserlah.

♥ Malam
Cuci muka dgn sabun glutacoll. Sapu atau gosok toner whiteglow di seluruh wajah.
Titiskan sedikit serum dekat tangan dan dap2 kan keseluruh muka sehingga kering.Kemudian pakai krim
malam dan ratakan.

★ Toner Boleh juga digunakan bersama kapas untuk keluarkan daki serta
kekotoran. Elakkan guna di sekeliling mata.

Glutacoll Soap
- menghilangkan bintik2 hitam
- mengecutkan jerawat

Magic Night Cream
- mencerahkan 12 kali ganda
- melicinkan kulit
- menghilangkan flets parut jerawat serta jeragat
- sekatakan tona kulit
- menghilangkan jerawat
- menghilangkan parut2 jerawat dan hitam
- menggebu dan menghaluskan kulit
- mencerahkan kulit seawal 24 jam
- kulit lebih pinkish dan kenyal
- mengecilkan pori- sesuai untuk semua kenis kulit
- boleh juga disapukan pada bibir untuk mendapatkan
bibir pinkish
- sesuai dari umur 12 tahun ke atas

Antibiotik Day Cream
- mencegah pertumbuhan jerawat
- meresap minyak di muka menjadi lembapan
- kulit bebas minyak
- membuatkan kulit segar dan berseri
- memberikan perlindungan penuh dengan SPF60
- sesuai untuk semua jenis kulit

Serum Babies Blink
- Mecerah dan membekalkan lembapan pada wajah

Toner WhiteGlow
- Membuang 100% daki serta kotoran pada muka serta badan
- mencerahkan 5 kali ganda daripada bahan pemutih lain
- menyeimbangkan minyak berlebihan pada wajah serta kulit nampak bersinar seawal 1 minit

7 DAYS WHITENING JUICE LYANAZ

READY STOCK NOW...

KELEBIHAN 7 DAYS WHITENING JUICE

1 BOX ADA 6 BOTOL UTK 1 BULAN

1 BOTOL = 120ML UNTUK 5 HARI MINUM

✔ Memutihkan dan mencerahkan seluruh badan serta muka.
✔ Mensekatakan tona kulit.
✔ Mampu menghilangkan masalah kulit seperti bintik-bintik
hitam, jerawat, parut jerawat dan jeragat pada muka dan
badan.
✔ Kulit akan menjadi pinkish serta gebu seawal 7 hari.
✔ Meningkatkan imuniti badan.
✔ Anti penuaan.
✔ Menganjalkan payudara.
✔ Mengawal berat badan dan tidak menggemukkan.
✔ Sesuai diambil oleh wanita dan lelaki serta semua
peringkat umur.
✔ Boleh diambil oleh wanita mengandung & menyusukan bayi.

CARA PENGGUNAAN
1 botol (120ml) bertahan selama 5 hari.
1 hari minum 2 kali
waktu pagi dan malam semasa perut kosong (maknanya 12ml
untuk 1 kali minum)

PROMOSI 7 DAYS WHITENING !

Saturday, 16 August 2014

SURE KENCANG

SURE KENCANG..
RM65.00 FREE POS SEM

»Jika anda pernah mencuba pelbagai UBAT BESARKAN
PAYUDARA dipasaran tetapi semuanya menemui JALAN
BUNTU..kami PASTI anda TIDAK AKAN DIKECEWAKAN kali
ini..

Jangan bimbang…DIJAMIN PUAS HATI..!! GERENTI 100%
BERKESAN..!!!

✹✹AWAS!!! SERUM INI ADA KESAN SAMPINGANNYA!!!!✹✹

KESAN SAMPINGANNYA???
➨membuatkan si suami tak tentu arah bagaikan malam
pertama bila melihat anda
➨membuatkan si suami jatuh cinta kali ke-2 dan gila bayang
kepada anda
➨membuatkan si suami merengek-rengek manja meminta-
minta disebabkan keseksian anda
➨membuatkan si suami tersenyum tersipu2 keesokan hari
disebabkan kepuasannya
➨membuatkan si suami tidak teralih arah pada perempuan
lain dan lebih sayang anda
➨menghangatkan hubungan kelamin anda
➨membuatkan anda mungkin keesokan harinya berjumpa
doctor mohon mc.

APA KHASIATNYA???
➨mengangkat & menganjalkan kembali PAYUDARA yg
mengendur..
➨memantapkan lagi bentuk, mnjadikan ia lebih padat &
menstabilkan kedudukan PAYUDARA..
➨membesarkn kembali PAYUDARA yg mengalami
pertumbuhan yg terbantut..
➨menjadikan PAYUDARA & PUNGGUNG anda kelihatan seksi
& mengancam dgn lurah yg ketara..
➨mencerahkan PUTING, mengeluarkan PUTING yg
tenggelam & menghilangkan kedutan disekitar PAYUDARA..
➨mengekalkan keanjalan PAYUDARA agar TEGANG, PADAT,
CERAH, GEBU & TERANGKAT!!
➨menghaluskan & menegangkan kulit PAYUDARA..
➨melancarkan peredaran darah sekitar PAYUDARA..

BAHAN2NYA DAN ADAKAH SELAMAT??
➜Buatan tempatan 100% herba
➜Dibawah pemantauan KKM, SELAMAT digunakan..
➜TIADA RASA KEBAS
➜TIADA RASA PANAS
➜TIADA BERBAU BUSUK..hanya bau ROSE yg boleh
tingkatkan AURA ketika bersama!
➜AQUA & GLYCERINE
➜ROSE OIL
➜PUERARIA MIRIFICA EXTRACT

Wednesday, 13 August 2014

WIS PUTIH : SET HIJAU UTK JERAWAT

HARGA PROMOSI RM110.00 FREEE POS SEM
BERAT 160G

HARGA PASARAN :
RM140.00 (S/M) / RM145.00 (S/S)

WIS PUTIH : SET HIJAU UNTUK KULIT
JERAWAT, PARUT, SENSITIF DAN BERMINYAK

Ia didatangkan dgn kekuatan 3 produk utama iaitu :

1. Sabun Pucuk Jambu - berupaya membunuh jerawat ,
mgawal minyak dan memudarkan parut . Mgandungi 3 herba
terpilih seperti Pucuk Jambu , Ibu Kunyit dan Tea Tree .

2. CC Cream - hebat dan hebat dgn 5 agen bahan pemutih
terbaik dunia beserta SPF85 PA++

3. Gel Malam Berubat - ekstrak pati pekat lidah buaya dn
beberapa herba terpilih mmpu memulihkan kerosakan kulit

Semua sudah diluluskan KKM .

WIS PUTIH : SET HIJAU JERAWAT
- CC Cream 20g (NOT 140406488K)
- Gel Malam Berubat 20g (NOT 1404046486K)
- Sabun Pucuk Jambu 60g (NOT 1404043900K)

Kebaikan Set Jerawat Wis Putih :
- khas dibuat untuk kulit jerawat yg kritikal
- memudarkan kesan parut jerawat
- merawat kulit sensitive
- mengawal kulit berminyak
- mencerahkan kulit tak sekata
- mengecutkan jerawat dengan cepat
- menyembuh kulit rosak

1 . Sabun Pucuk Jambu - mengandungi beberapa herba
terpilih serta ibu kunyit , aloe vera dan juga minyak tea tree
yang terbukti berupaya merawat masalah jerawat , parut
tebal , kulit sensitif dan mengawal minyak muka . Teknologi
baru yang digunakan dalam sabun ini menyebabkan tidak
perlu bagi individu itu untuk memakai toner .

2 . CC cream - Tersohor sbagai krim paling hebat dgn
keajaiban 20x ganda daripada bb cream , foundation dan
krim asas yang biasa . Krim siang mgandungi ektrak
arbutin ,M- tranexamic , glutathione murni serta pitera .
Kekuatan SPF 80 degan teknologi FERN- Block yang
meghalang penembusan cahaya secara 99% . Bkn itu sahaja ,
ia mengandungi Korean Powder , sejenis serbuk bedak yang
ringan dan tersohor di Korea .

3 . Gel Malam Berubat - Gel malam berubat yang
mengandungi herba terpilih serta berantibiotik . Gel Malam
Berubat Wis Putih diperkaya ekstrak aloe vera dan
chorophyll hijau bagi merawat kulit serta memudarkan
parut . Juga mengandungi menthol untuk rasa sensai dingin .
Sensasi dingin ini mampu meredakan keradangan dan
kemerahan kulit serta mengecutkan jerawat dengan cepat .

Cara Guna Wis Putih Set Hijau :
Wis Putih Set Hijau dirumus khas untuk merawat kulit yg
sensitif dan jerawat kritikal. Ia sangat sesuai kpd lelaki dan
wanita. Wis Putih Set Jerawat ini adalah gabungan herba
dan antibiotik semulajadi. Gunakan tanpa was-was kerana
wis putih ini telah diluluskan KKM (Kementerian Kesihatan
Malaysia), dikilangkan oleh GMP dan disahkan halal.

3 langkah cara guna WIS PUTIH HIJAU (Set Jerawat) :

1. Sabun Pucuk Jambu
Sabun ini tidak menghakis malah memudarkan parut dan
mengawal minyak. Boleh dipakai 2 kali sehari sebelum
memakai CC cream. Biarkan selama 2-3 minit di muka
kemudian bilas dan jangan di lap. Boleh juga di pakai di
badan bg merawat masalah jerawat badan

2. CC Cream
Di sapu secara nipis di waktu siang hari. Kekuatan CC
Creram ini SPF 80 menghalang penembusan cahaya. Boleh
pakai bedak seperti biasa selepas sapu CC cream.

3. Gel Malam Berubat
Sapu Cream pada waktu malam setelah mencuci muka dengan
Sabun Pucuk Jambu

AURAWHITE BUBBLY FOR TEENAGER

HARGA JUALAN : RM 70
POS :
SEM RM 6
SS RM 10
______________________________
_____________
Apa eh kelebihan AURAWHITE BUBBLY FOR
TEENAGER NI!! COME COME LET
ME EXPLAIN :
Berperisa CANDYSWEET Strawberry
yang super LAZAT !

Harga mampu milik
dengan Khasiat yang super AWESOME !
♥mencerahkan kulit & melembapkan kulit
♥meransang penghasilan kolagen untuk
remaja
♥memberi tenaga
♥baik untuk daya ingatan terutama
pelajar
♥atasi kulit jerawat n berminyak normally
remaja tak terlepas ada problem kulit
berminyak cos hormone berubah apabila usia
meningkat
♥di perkaya dengan salmon collagen peptide,
manuka honey, grapeseed, vitamin C,E & A.
♥kurangkan rambut gugur & rekahan
tumit kaki
♥menyerlahkan aura wajah
kulit yang bersinar sinar !
♥tubuh badan yang sihat