Friday, 20 June 2014

BLINQ BEAUTY DRINK (OFFER)

Alami kehebatan produk Muslim Bertaraf 5 bintang khas untuk kecantikan & kesihatan anda..
♥ Ramai dah yang berjaya mengandung dengan Blinq.
♥ Ramai pesakit SLE dah tak perlu makan ubat setelah minum Blinq
♥ Ramai period dah kembali normal setelah minum
Blinq.
♥ Ramai muka dah licin setelah minum Blinq.
♥ Ramai dah mendapat badan Ideal setelah minum
Blinq.
♥ Ramai dah pesakit tyroid tak perlu bergantung
dengan steriod setelah minum Blinq.
♥ Ramai dah makcik2 kelihatan muda setelah
berBlinq.
♥ Banyak dah cyst yang hilang setelah berBlinq.
♥ Ramai dah wajah berseri setelah berBlinq.
♥ Malah makin ramai Suami menyayangi isteri mereka setelah berBlinq.

TERUJA KULIT GEBU, BEBAS
JERAWAT & GLOWING dlm 7 HARI? TERUJA bila kawan puji BODY macam CHE TA? TERUJA badan rasa BERTENAGA & SIHAT lain macam?

BLiNQ BEAUTY DRINK OFFER PAKEJ CANTIK + KURUS +
SIHAT SEKALIGUS..!!

KHAS utk mereka yg nak rawat masalah kecantikan
dalaman & luaran, yg nak maintain berat badan
ideal & yg nak atasi masalah lemah lesu serta tak
bertenaga..

JAMINAN KEBERKESANAN SEAWAL 7 HARI..!!

Blinq Beauty Drink merupakan produk 3 dalam 1 yang Pertama di Malaysia dengan Pemakanan Sunnah..
"Glutathione, Collagen, Vitamin C, Soursop, Guarana,
Habbatus Sauda, Dates, Stevia Extract, Pomegranate,
Honey & Garcinia"

Apa itu 3 dalam 1?

1. Kecantikkan :
- Kulit akan menjadi lebih tegang.
- Kulit akan cerah sekata seluruh badan.
- Garisan kedut berkurangan.
- Jeragat pudar.
- Open pores akan mengecil.
- Jerawat kecut seawal 3 hari.
- Parut jerawat hilang.

2. Kesihatan :
- Anti kanser No.1
- Menstabilkan tekanan darah.
- Tidak menggunakan gula.
- Menstabilkan hormon wanita.
- Memberi tenaga.
- Meningkatkan sistem imunisasi.
- Merawat ekzema.

3. Bentuk Badan Yang IDEAL :
- Membakar lemak.
- Memerangkap minyak.
- Meningkatkan kadar metabolisme badan.
- Rasa kenyang.
- Rendah karbohidrat.
- Mengawal nafsu makan.

KELEBIHAN :
♥ 3 dalam 1.
♥ Mengandungi pemakanan sunnah "habbatus sauda, madu, delima & kurma"
♥ JIMAT hanya dengan 1 minuman sahaja.
♥ Bentuk sachet yang mudah dibawa.
♥ Sesuai untuk "DIABETIC"
♥ Menggunakan Stevia sebagai pengganti Gula
♥ Collagen Marin Laut Dalam (Ikan Salmon). Kualiti
Collagen Terbaik untuk penyerapan ke dalam tubuh
badan.
♥ Soursop - ANTI KANSER
♥ Boleh diminum oleh Ibu dalam pantang dan
"breast feeding"

Macam mana cara nak minum dan bila nak minum?
- Campurkan serbuk BBD dgn air kosong
120ml ( jangan air panas) kacau
sehingga larut dan terus minum
Masa tebaik utk minum adalah semasa
perut kosong iaitu sebelum breakfast
dan sebelum tidur.
Pantang larang? takde pantang cuma
kalau boleh jgn ambik caffein tp kalau
nak jugak minum, jarakkan masa dlm 5
jam…
Perbanyakkan minum air kosong…

Tuesday, 17 June 2014

JAMU SERI PENGANTIN

JAMU SERI PENGANTIN

Untuk mendapatkan tubuh badan yang sihat dari
dalaman, Wanita masa kini perlu mengamal kan jamu
untuk memulihkan tenaga dan juga merawat secara
dalaman. Pada zaman dulu ibu-ibu kita mengamal kan
meminum air rebusan akar kayu dan rempah ratus untuk
kekal kan tenaga dan membaik pulih dalaman badan,
tapi kini kita hanya perlu makan jamu yang berupa
kapsul sahaja utk itu tak perlu susah payah lagi nak
masak-masak air akar kayu atau rempah ratus. Dengan
pengambilan jamu seri pengantin boleh rasai perbezaan
dalam 2-3 hari shj, badan lebih cergas,bertenaga dan
mantap utk urusan harian.

Khasiat;
- Menyuburkan rahim
- Mengatasi masalah keputihan
- Merapatkan faraj
- Menambah nafsu syahwat
- Memberi tenaga untuk wanita berkerjaya
- Membuang toksik dalam badan
- Memperbaiki sistem kitaran haid
- Membakar lemak berlebihan
- Membuang angin
- Mengurangkan masalah bau badan
- Mengatasi masalah kemaluan berbau
- Mengurangkan kesakitan di bahagian
pinggang
- Mengurangkan masalah lemah tubuh
badan terutamanya bagi ibu-ibu selepas
bersalin
- Sesuai untuk persediaan awal bagi
perempuan yg belum berkahwin.

ATURAN MAKAN:
1 BIJI PAGI & MALAM

UTK MERAWAT:
2 BIJI PAGI & MALAM

Monday, 16 June 2014

MAAJUN ANGGUN BISTARI

KAEDAH PERANCANGAN KELUARGA MENGGUNAKAN MAB..

MAB adalah singkatan dari perkataan Maajun Anggun
Bistari... Satu produk yang memberi jawapan kepada semua masalah yang berkaitan kewanitaan.

Maklumat MAB..
Produk tradisional yang menggunakan herba, rempah-ratus dan madu sebagai bahan asas...
Tujuan utama adalah sebagai ' Family Planning '(satu alternatif bg yang kurang
selesa dengan kaedah moden).. Keberkesanannya adalah 100% jika diamalkan mengikut aturan dan penuh
disiplin.

Boleh juga diambil oleh wanita yang berumur 18 thn keatas sama ada yang sudah berkahwin atau belum.
Warga emas juga boleh mengambilnya sebagai supplement untuk melancarkan peredaran darah,memberi tenaga, melawaskan pembuangan dan menghilangkan kebas-kebas..

Bagaimana MAB bertindak???
MAB bertindak merawat penyakit terlebih dahulu. Ini dinamakan tidakbalas awal. MAB akan memperbetulkan sistem dalam badan agar ia berfungsi dengan baik.
Antara bahagian yang terlibat ialah bahagian peranakan/mencairkan
lemak, mengurangkan kolesterol dan membuang toksin dalam badan.
Selepas selesai tempoh itu, anda akan melalui peringkat keserasian dengan MAB.
Pada tahap ini, period akan kembali normal, maksudnya apabila habis saja 21
biji, besoknya period akan datang. Pada tahap ini, MAB sudah serasi dengan anda
kerana proses rawatan sudah
selesai.. Selain dari darah kotor seperti di atas, lemak/kolestrol/toksin dalam badan/darah akan dipecahkan dan dibuang
bersama najis air besar. Pada masa ini anda akan mengalami kekerapan
membuang air besar dan melepaskan angin (kentut)
Darah period yang lama ini seharusnya dikeluarkan kerana ianya memberi
implikasi kepada anda dalam jangka masa panjang. Antara risikonya ialah terdedah
kepada fibroid/cyst/barah pangkal rahim. Jika darah lama ini dapat dikeluarkan
insyaAllah risiko kepada penyakit tersebut adalah rendah. Dengan kata lain, MAB adalah satu ikhtiar utk mengelakkan kemunculan penyakit tersebut.

Komposisi MAB(21 biji)
- Kacip Fatimah
- Serapat
- Senduduk
- Madu
- Manjakani
- Habbatus sauda'

Khasiat MAB
- Merancang Keluarga
- Merawat Keputihan
- Memelihara Peranakan/rahim
- Membuang Darah Kotor melalui Haid
- Teraturkan haid/Ikhtiar untuk dapatkan anak.
- Awet muda/mencantikkan dan menegangkan payudara.
- Melancarkan peredaran darah
- Melawaskan pembuangan air besar
- Menambahkan tenaga sepanjang hari
- Mengawal kolesterol dalam darah
- Menurunkan dan mengawal berat badan.
- Melambatkan menopause

Simpton-simpton tindakbalas MAB (sementara sahaja)
- Mengantuk
- Period tak menentu
- Pening
- Demam
- Sakit pada bahagian payudara
- Kerap membuang air kecil

JIKA PERIOD NORMAL & TERATUR, MULAKAN MAB HARI KE 3,4@ 5 PERIOD...
JIKA PERIOD TAK TERATUR... BOLEH TERUS MULAKAN
MAB BILA DAPAT..
1. Bagi yang lepas pantang, mula makan hari ke 44 lepas
bersalin
2. Bagi yang merancang sendiri, mula makan pada hari
ke 3, 4 atau 5 period.
3. Bagi yang ambil pil perancang ingin bertukar ke MAB, habiskan pil tersebut dan semasa hendak ganti pil, terus ganti dengan MAB dan tak perlu lagi tunggu period..
MAB juga boleh makan bersama pil
4. Bagi yang sedang merancang menggunakan cara IUD, kaedahnya seperti berikut:
i) Kes yang tidak ada period, dapat MAB boleh terus
makan
ii) Kes IUD yang belum expired dan ada period, mula
makan pada hari ke 3, 4 @ 5 period. Bila IUD sudah
expired nanti boleh putuskan sama ada nak teruskan pakai IUD atau MAB sahaja
5. Bagi yang sedang merancang menggunakan Injection, Kaedahnya seperti berikut:-
i) Kes belum/baru expired, dapat MAB boleh terus makan pada hari ke 3,4 @ 5
ii) Bagi yang tak period, dapat MAB boleh terus makan. Selepas expired injection, boleh putuskan utk terus sambung injection atau MAB sahaja
6. Makan 1 biji sahaja sekali sehari sama ada pagi/
malam setiap hari selama 21 hari. Selepas habis, REHAT
selama 6 hari dan hari ke 7 rest sambung botol ke 2 dan
begitulah seterusnya. Contohnya: Jika pil yang terakhir makan hari Sabtu, maka sambung semula botol ke 2 pada hari Sabtu minggu seterusnya. Jika makan pagi,
botol ke 2 pun teruskan ambil pagi.. begitu juga jika
ambil malam.
7. Bagi kes lupa makan, cara adalah seperti berikut:-
i) Lupa makan waktu malam, pagi esok ambil 1 biji
sebagai ganti, jika masih juga lupa, maka malam kena
ambil 2 biji sekali.
ii) Lupa makan pagi, malamnya ambil 1 biji sebagai ganti, jika masih lupa, maka pagi esok kena ambil 2 biji sekali.

Jika sedang makan MAB didatangi period, JANGAN
BERHENTI!!, terus habiskan 21 biji dan berhenti selama 7
hari sebelum sambung semula botol seterusnya.

Jika puan2 mematuhi aturan makan ini, Insyaallah ianya
dapat membantu sebagai kaedah family planning yang
berkesan.. selamat mencuba.

**di awal pengambilan MAB ni tidak boleh campur
makan dengan ubat/produk berasaskan herba.. dikhuatiri
akan menjejaskan kesan MAB..juga dinasihatkan tidak meminum air kelapa @ tebu.

Peringatan!!!
Bagi yang merancang, MAB hanya memberi perlindungan selama 24
jam. Oleh itu berhati-hati agar tempoh 'gap' tidak melebihi 24 jam.

Keistimewaan MAB utk perempuan yang sudah
berkahwin & telah mempunyai zuriat
- Sebagai Pil Perancang Kehamilan
- Membetulkan kitaran haid
- Membersihkan rahim daripada keputihan
- Membuang darah haid lama dan darah nifas yang lama
- Mengecutkan urat2 selepas bersalin
- Membuang angin dalam badan
- Membuang toksin melalui air besar (tiap hari
membuang)
- Kembalikan badan ke bentuk asal/maintain.
- Tiada masalah sembelit
- Perjalanan darah lancar, tiada rasa mengantuk dan
tidak letih (muka tak pucat)
- Awet muda

Keistimewaan MAB utk perempuan yang sudah
berumur/dah putus haid
- Mengurangkan kesakitan sendi2 dan urat2
- Melancarkan perjalanan darah
- Membuang angin dalam badan
- Membuang toksin melalui air besar (tiap hari membuang)
- Tiada masalah sembelit

Keistimewaan MAB utk perempuan yang sudah
berkahwin TETAPI belum ada zuriat
- Membetulkan kitaran haid
- Membersihkan rahim daripada keputihan
- Membuang darah haid yang lama
- Membuang angin dalam badan
- Membuang toksin melalui air besar (tiap2 hari
membuang)
- Tiada masalah sembelit
- Beri kebahagiaan kepada rumah tangga
- Amalkan MAB selama 6 bulan, kemudian berhenti untuk
cuba hamil. In sha Allah.

Keistimewaan MAB bagi perempuan belum
berkahwin/anak dara
- Membetulkan kitaran haid
- Menghilangkan masalah keputihan
- Mengurangkan kesakitan senggugut
- Membuang toksin melalui air besar (tiap hari
membuang)
- Tiada masalah sembelit
- Mencantikkan tubuh badan/awet muda
- Memberi kesihatan yang baik kepada diri

Sunday, 15 June 2014

KELEBIHAN MENGAMALKAN AYAT 1000 DINAR

Kelebihan ayat 1000 Dinar...

Ayat 2 dan 3 surah At-Talaq atau lebih dikenali
sebagai ‘Ayat 1000 Dinar’ merupakan amalan yang
masyhur dalam hal berkaitan rezeki dan perlindungan diri. Ramai yang mengamalkan ayat ini untuk tujuan meminta agar Allah SWT
mengurniakan kemurahan rezeki, kemudahan dan
penyelesaian masalah. Tetapi haruslah mengamalkannya secara beristiqamah.

Hikmah Ayat 1000 Dinar...

Sesiapa mengamalkan ayat ini Insya’Allah akan:
1. Memperoleh kemurahan rezeki yang tidak disangka-sangka .
2. Mendapat jalan keluar dari segala masalah dan
kesulitan.
3. Mendapat perlindungan dari segala musibah dan
bala bencana seperti peperangan, kezaliman dan
bencana alam.
4. Jika berperang Insya’Allah tidak akan cedera atau
binasa kecuali telah sampai ajal.
5. Allah akan menunaikan segala hajat dan memberi
kemudahan dalam setiap urusan.

Sejarah Dinamakan 1000 Dinar...

Pada zaman dahulu ada seorang pedagang lelaki yang
bermimpi didatangi Nabi Khidir. Pedagang itu
kemudian diperintahkan untuk bersedekah wang
sebanyak 1000 dinar. Setelah tiga kali mengalami mimpi yang sama pedagang itu mula berfikir bahawa
mimpi yang beliau alami itu adalah benar. Pedagang
itu pun bersedekah wang sebanyak 1000 dinar ,
seperti yang diperintahkan. Setelah itu, sekali lagi
pedagang tersebut bermimpi bertemu Nabi Khidir. Lalu Nabi Khidir pun mengajar pedagang itu ayat 2-3 surah at-Talaq untuk diamalkan. Lalu beramallah pedagang dengan ayat berkenaan.

Sehinggalah pada suatu hari pedagang tersebut ingin
pergi berdagang ke suatu tempat yang lain dengan
menggunakan jalan laut iaitu menaiki kapal. Di tengah pelayaran ia dilanda angin taufan yang
sangat dahsyat. Apa yang boleh dilakukan oleh
pedagang itu hanyalah bertawakkal pada Allah sambil terus menerus membaca akan ayat yang
telah diajarkan Nabi Khidir.
Akhirnya kapal yang beliau naiki pecah dipukul ombak, semua penumpangnya kembali ke alam baqa
kecuali pedagang tersebut. Apabila telah reda angin,
beliau mendapati dirinya terdampar di tepi pantai
sebuah negeri bersama barang dagangannya yang
tidak rosak walau sedikitpun. Sambil menadah tangan mengucapkan syukur ke hadhrat Allah SWT, beliau sedar dan insaf akan kebesaran ayat yang diamalkannya itu. Lalu padagang itu mengambil keputusan untuk tinggal di
negeri tersebut. Tinggallah lelaki itu di negeri yang baru, berdagang dan berniaga dengan penduduk negeri, disamping terus mengamalkan membaca ayat 2-3 surah at-Talaq,
sehinggalah beliau diangkat menjadi raja di negeri
tersebut (rezeki yang tidak disangka-sangka). Begitulah kisahnya, sehinggalah sekarang ini ayat yang diajar Nabi Khidir itu digelar ayat 1000 dinar.

Apabila diperhatikan kepada makna setiap ayat, memang tepat dan benar bahawa ayat ini amat penting untuk diamalkan oleh setiap umat Islam, agar lebih tinggi kebergantungan seseorang itu kepada Allah SWT dalam setiap tindak tanduk dan
perbuatan.

Ayat tersebut mengandungi dua pengajaran iaitu
supaya kita bertaqwa dan bertawakkal kepada Allah
dalam semua urusan rezeki dan kebergantungan.
Hanya Allah yang Maha Berkuasa menentukan
rezeki dan jalan keluar dari sebarang masalah dalam
hidup setiap hambaNya. Jika keyakinan itu disematkan dihati dan fikiran maka sudah tentu Allahlah tempat penentu kesudahan.

Saturday, 14 June 2014

INAYAH BEAUTY BOOSTER

INAYAH BEAUTY BOOSTER

SEBIJI SEHARI, SIHAT LANGSING PUTIH GEBU BERSERI!

- IMPIKAN KULIT MULUS BERSERI HINGGA HUJUNG KAKI?
- MAHUKAN BADAN CERGAS BERTENAGA SEPANJANG
HARI?
- MAHU SUAMI PUJI BADAN LANGSING PERSIS DARA
KEMBALI?
- ATAU MASALAH KULIT MEMBELENGGU DIRI?
- SUDAH CUBA MACAM2 TAPI HASIL NYA TIDAK
MEMUASKAN HATI??

USAH PUTUS ASA, PENYELESAIAN PASTI ADA!
BUANG AURA NEGATIF ANDA!
JOM CUBA INAYAH BEAUTY BOOSTER..

HANYA TELAN SEBIJI SEHARI.. SEMUDAH ITU SAJA UNTUK KEMBALI CANTIK, GEBU, LANGSING? WOW!!
MUDAH, RINGKAS, TANPA PANTANG LARANG, TANPA DIET DAN CIRIT-BIRIT..
HASIL YANG PASTI BUAT ANDA YAKIN DAN BANGGA DIRI KEMBALI..

INAYAH BEAUTY BOOSTER merupakan supplement
lengkap No. 1 Asia, terhasil dari kombinasi bahan
berkualiti tinggi dan paling bermutu untuk kepuasan
pengguna yang melalui gaya hidup harian yang sibuk dan
tidak banyak masa untuk memanjakan diri tapi dalam
masa yang sama ingin tampil CANTIK, SIHAT dan
LANGSING . Dengan pengambilan 1 biji sahaja sehari,
anda boleh mengubah penampilan hanya dalam tempoh
seawal 1 minggu!

KEISTIMEWAAN INAYAH BEAUTY BOOSTER :

1. PURE SHARK COLLAGEN – Pertama di pasaran
Malaysia menggunakan kolagen dari sumber jerung
(shark) di mana kadar penyerapan nya paling pantas dan
paling tinggi ke dalam badan berbanding salmon, talapia
atau sumber marin lain. Ia sangat membantu dalam
mengatasi masalah :
- Menggurangkan senggugut dan keputihan
- Melewatkan proses penuaan
- Menghilangkan ruam, jerawat, jeragat, garis halus dan
kedutan
- Meningkatkan tenaga
- Menguatkan sistem imunisasi badan
- Mengalakkan pertumbuhan rambut lebat dan bersinar
- Menguatkan kuku dan sendi tulang

2. SOY LECITHIN – Inayah adalah supplement pertama
yang mengabungkan shark collagen dan soy lecithin bagi
mendapatkan bentuk badan idaman. Kehebatannya
membantu pengguna :
- Meningkatkan daya ingatan
- Memecahkan lemak degil dalam badan
- Membantu masalah imsonia (sukar tidur)
- Mengelakkan penyakit kulit seperti eczema
- Mencegah pengumpulan lemak dalam hati
- Mempercepatkan metabolisma untuk membakar lemak
- Membantu dalam proses penghadaman dan
mengelakkan sembelit
- Mengurangkan bengkak susu ibu menyusui bayi
- Melangsingkan badan serta menghapuskan selulit
- Mengekalkan bentuk badan ideal

3. MILK THISTLE – TONIK HATI NO 1 DUNIA. Di
datangkan khas dari EROPAH untuk membuang toksin di
dalam badan dan HATI. Pengambilannya membantu
badan lebih bertenaga dan jantung lebih sihat. Sangat di
syorkan kepada penghisap rokok, peminum alkohol, yang
suka minum atau makan fast food serta yang pernah
guna produk kimia berbahaya. Antara kepentingan milk
thistle lain ialah :
- Membantu membina sel sel hati yang sihat
- Melegakan sembelit
- Menyingkirkan toksin dari hati
- Mengekalkan sistem penghadaman yang sihat
- Pengambilan beterusan beberapa bulan akan
meningkatkan penghasilan glutathione secara semulajadi
- Menurunkan paras kolesterol
- Mencegah kanser payudara
- Menghilangkan rasa gatal, kemerahan, radang dan
eczema
- Sebagai antioksidan 10x lebih kuat dari vitamin E

4. L–GLUTHAHIONE - 10X ganda lebih berkesan daripada
gluthathione biasa. Menjadikan kulit mulus, halus, cerah
dan gebu seperti bayi! Ia meningkatkan kesihatan kulit
seperti :
- Menjadikan warna kulit sekata, lembap dan tidak
berminyak
- Meningkatkan penyembuhan luka
- Membuatkan kulit lembut, licin, segar dan berseri
- Memutihkan kulit dan mengurangkan noda / tanda2
penuaan

5. MAQUIBERRY :
- Menurunkan berat badan
- Meningkatkan kekuatan dan daya ketahanan badan
- Meneutralkan radikal bebas
- Sumber Vitamin C
- Menambahkan paras tenaga
- Menguatkan tulang dan sendi
- Memutihkan kulit dan melindungi kulit daripada
sinaran matahari
- Mengurangkan tahap kolesterol jahat
- Menyokong kesihatan saluran darah dan jantung

6. POMEGRANATE :
- Membaik pulih fungsi hati dan limpa
- Mencuci buah pinggang dan salur kencing
- Membantu penghadaman
- Membuang lemak berlebihan
- Mengelakkan alahan bagi wanita mengandung
- Mengubahsuai dan mengimbangi hormon bagi wanita
menopause
- Membaiki sistem pembersihan dan pengaliran darah
- Merawat dan membaikpulih pesakit kencing manis
- Menambahbaik stamina dan mengcegah penyakit lemah
tenaga batin
- Mencantikkan kulit
- Mengurangkan pengumpulan lemak di dinding
pembuluh darah

7. VITAMIN C :
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu
- Melindungi sel tubuh daripada kesan pencemaran
- Melindungi daripada jangkitan dan selsema
- Membantu mengurangkan paras kolesterol
- Berguna dalam rawatan anemia
- Sebagai penambah booster kepada shark collagen dan
L Glutathione dalam Inayah

8. VITAMIN B :
- Menukar makanan kepada tenaga
- Meredakan tekanan / stress
- Membantu tumbesaran
- Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut
gugur dan beruban
- Mengurangkan masalah keletihan mata
- Meredakan senggugut
- Mencegah ulser

CARA PENGAMBILAN :
- 1 biji sahaja sehari.
KANDUNGAN : 30 BIJI / BOTOL

Thursday, 12 June 2014

FLORAL MASK

HARGA PASARAN :
1PCS (50ML) RM39.90 (S/M) / RM49.90 (S/S)

KEISTIMEWAAN UTAMA PRODUK
Mask ( peel off) yang berwarna 'purple' dengan haruman
lavender merupakan satu - satunya dalam pasaran Malaysia.

99.99% pasaran mask Malaysia harini adalah mask
berwarna hitam atau putih dan tidak mempunyai sebarang
bau

FUNGSI PRODUK :
melindungi kulit dari pencemaran
lembut tanpa menipiskan kulit
*EFFECTIVE UNTUK MENGHAPUSKAN bintik hitam &
kekotoran yang degil *MENGAWAL MASALAH KULIT muka
berminyak !
*MENYAH TOKSIK PADA WAJAH yg jd punca jerawat
*SANGAT DI GALAK KAN UNTUK KULIT muka sensitif &
berjerawat

7 BAHAN AKTIF PRODUK :
terdapat 7 bahan aktif yang berfungsi untuk membersihkan
serta mencantikkan kulit anda
* Mempunyai MOISTURE COMPLEX untuk kulit kering dan
kusam
* Vitamin A, B3, C, E untuk merawat kulit jerawat dan
jeragat
* Q10 berfungsi menegangkan kulit dan mengurangkan
kedutan
* HYALURONIC ACID melindungi kulit dari pencemaran dan
radiasi uv

INFO LAIN :
*jauhi dari kanak - kanak
* boleh di gunakan oleh lelaki dan wanita seawal 12tahun
*halal dan muslim product.

tips menyimpan dan menggunakan produk skincare

Ramai yg tanya kenapa sabun muka dia org cepat habis berbanding krim..sila baca tip2 di bawah..

Tips Menyimpan & Menggunakan produk skincare Supaya Lebih Jimat dan Tahan Lama
1. Sabun Muka hendaklah di simpan dlm keadaan sentiasa kering. Jangan dibiarkan ia kembang, berendam atau berlendir

2. Sabun Muka yang saiz besar / penuh boleh dibahagi
4,6,8 mengikut kehendak masing - masing supaya lebih
jimat. Ada pengguna yang bahagi 3 sabun dan
hasilnya, ia mampu bertahan sehingga sebulan setengah!

3. Pakai krim siang dan krim malam secara nipis. xperlu
tebal kerana hasilnya tetap sama. Sebelum itu, muka
hendaklah dibiarkan lembap supaya sapuan krim lebih
mudah dan rata.

4. Krim malam boleh diselangkan penggunaannya apabila anda telah berpuas hati dengan hasilnya. Kali ini sapuan lebih bertujuan untuk penjagaan bukan rawatan.

Cara Pemakaian Produk skincare;
- Cuci muka dengan sabun sekurang-kurangnya dua kali sehari .
- Krim putih (Night Cream) di gunakan pada
malam hari untuk merawat wajah.
- Krim kuning (Day Cream) di gunakan pada
siang hari sebagai alas bedak/melindungi
dari sinaran cahaya UV.
- Jika anda memakai Serum, serum tersebut hendaklah dipakai terlebih dahulu sebelum krim siang / krim
malam

Tuesday, 10 June 2014

IBU PUTIH COLLAGEN DRINK

IBU PUTIH COLLAGEN DRINK

Ibu Putih Collagen Drink ( PERTAMA DI MALAYSIA!!)
========================
**** Harga 1 jar : RM RM70 (SM) RM75 SS

HARGA PROMOSI SILA PM @ WHATSAPP 0129722006

PERISA : COKLAT
BERAT : 500g

ANTARA KELEBIHAN COLLAGEN DRINK :
✔ 50% Pencerahan Ketara Dalam Masa 1-2 Minggu
✔ Pemulihan Kulit Yg Rosak & Bermasalah
✔ Kulit Lebih Cantik & Anjal
✔ Atasi Kedutan & Garis Halus
✔ Pencerahan Kulit Lebih Cepat
✔ Mengetatkan Liang Roma
✔ Menguatkan, Menghaluskan Pada Kuku & Rambut
✔ Menguatkan Sistem Imunisasi Badan
✔ Membuang Toksin Dalam Badan
✔ Atasi Masalah Jerawat & Jeragat
✔ Awet Muda Dalaman & Luaran
✔ Tiada Lagi Sakit Sendi
✔ Mengandungi Prebiotik & 3 Kali Stem Sel
✔ Sesuai Bagi Ibu Mengandung
✔ Tingkatkan Pengeluaran Susu Ibu
✔ Kecantikan Kuku & Rambu
✔ Memberi Tenaga Yang Optimum
✔ Kurangkan Kolestrol
✔ Hilangkan Parut & Selulit
✔ Atasi Rekahan Tumit Kami
✔ Tidur Yang Berkualiti
✔ Melawan Radikal Bebas
✔ Sesuai Untuk Lelaki & Wanita
✔ Ramuan Berkualiti Premium