18/11/2014

ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA

JANNA LAWA ICE CREAM SOAP

4 FLAVOR :
BIRU-SWEET CANDY
HIJAU
KUNING-BANANA
PINK-SUGAR PINK

KHASIAT ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA
- Mencerahkan kulit wajah dan tubuh
- Menyingkir sel kulit mati
- Menghalus dan melembapkan kulit
- Meningkatkan keanjalan kulit
- Mengurangkan kesan parut, bekas jerawat, jeragat dan kulit
kusam
- Mengecilkan liang pori
- Mengatasi masalah pigmentasi
- Merawat dan mencegah kerosakan kulit akibat sinaran UV
- Memperbaiki tona kulit agar ia tampil lebih sekata
- Menyerlahkan keremajaan kulit
- Menyegarkan kulit

Boleh digunakan ketika mandi setiap hari

Boleh digunakan pada wajah mahupun seluruh tubuh

Sesuai untuk lelaki dan wanita

11/11/2014

BLACKHEAD REMOVER SERUM BY RZN

1 BOTOL RM25.00 FREE POS SEM

- Hidung atau kulit wajah rasa berpasir kerana blackhead
yang banyak?
- Sering picit blackhead hingga tinggal bekas atau berparut?
- Bermacam kaedah diguna tapi sukar nya bintik hitam
ini dicungkil keluar dari liang kulit?
- Mahu penyelesaian yang mudah??
- Ayuh cuba RZN BLACKHEAD REMOVAL SERUM !!
- Pasti buat anda tersenyum, kulit licin bebas masalah
blackhead tersembunyi !

KELEBIHAN RZN BLACKHEAD REMOVER SERUM :
✔ Serum SUPER MAGIK! Cepat, mudah, berkesan tanpa sakit
dipicit!
✔ Melindungi kulit daripada kotoran dan sebum berlebihan
punca blackhead
✔ Bertindak secara lembut tanpa merengsa atau
merosakkan lapisan kulit
✔ Membantu menghapuskan punca pertumbuhan jerawat
yang disebabkan pori2 tertutup atau tersumbat oleh
blackhead
✔ Menjadikan kulit halus dan licin kembali serta mengecilkan
liang pori
✔ Bertindak menutup semula bekas atau pori / liang roma
kulit yang terbuka akibat pembuangan dan pengeluaran
blackhead
✔ Membekalkan nutrien untuk kesihatan kulit wajah

CARA MENGGUNAKAN RZN BLACKHEAD REMOVER
SERUM :
✔ Cuci / Bersihkan wajah dahulu dengan sabun / cleanser
sedia ada.
✔ Bahagikan kapas kepada dua.
✔ Basahkan / tuangkan serum pada kapas.
✔ Tampal / tekap kapas (ala² strips/mask) pada tempat
bermasalah.
✔ Tunggu 15-20minit. Jika terasa pedih / gatal ia adalah
normal.
✔ Tanggalkan kapas, kemudian guna besi extractor / besi
pimple yang disediakan untuk mengeluarkan sisa kotoran
bintik hitam / putih yang melekat di liang pori
✔ Buat picit perlahan sahaja tanpa perlu tekan kuat2
kerana kotoran tersebut sudah terangkat dan amat senang
untuk keluar / tanggal.

05/11/2014

TIPS MEMBELI PRODUK KECANTIKAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pelanggan setia...di sini sy ingin kongsikan sedikit ilmu yg di harapkan bermanfaat kepada kita semua dalam memilih produk2 kesihatan dan kecantikan yg akan kita gunakan.

Pertama sekali kita harus set kan bajet kita setiap bulan utk produk yg akan kita amalkan..ape yg kita nak beli mestilah mengikut kemampuan kita..adakah kita mampu utk terus guna produk itu utk masa2 akan datang??

Untuk kekal sihat dan cantik tidak semestinya harus mengamalkan produk2 yg mahal...produk2 yg murah pun banyak yg berkesan..asalkan kita amalkan selalu. Ape guna beli yg mahal jika hanya bulan ni je kita mampu beli tapi bulan2 yg seterusnya kita sudah x mampu nk teruskan penggunaan produk yg sama. Jadi sy sarankan anda belilah produk2 yg sesuai dgn kemampuan kita...dan amalkanlah selalu supaya khasiatnya terus berkekalan.

Perkara kedua ialah kita harus meneliti dgn sebaiknya adakah produk yg kita akan beli itu mendapat kelulusan KKM, Halal dan selamat di gunakan. Perkara ini amat penting dan perlu di titikberatkan dlm pemilihan sesuatu produk.

Perkara seterusnya ialah dgn siapa kita akan berurusan...adakah org itu blh di percayai..ini kerana pd zaman skrg terlalu byk kes2 penipuan dlm internet di mana setelah pengguna melunaskan bayaran, si penjual tdk menghantar brg yg sepatutnya kpda si pembeli....dan perniagaan mereka sebenarnya tdk wujud. utk mengelakkan berlakunya kerugian,kita sbgai pengguna haruslah bijak memilih org yg sesuai utk kita berurusan.

28/10/2014

KISS BEAUTY MAKE UP FIXING SPRAY

KISS BEAUTY MAKE UP FIXING SPRAY
1 BOTOL 160ML

HARGA RM25.00

Impikan wajah yang segar? Terutamanya selepas mekap?? Jom,
kami ada penyelesaiannya!
✔ Mekap tebal tapi masih lagi kusam?
✔ Guna pelbagai moisturizer sebelum bermekap tapi kulit tetap
kering?
✔ Dah cuba pelbagai make up fix spray yang mahal tapi tak
sesuai?

Make Up Fixing Spray Kiss Beauty penyelesaiannya!!

KISS BEAUTY Make Up Fixing Spray utk SOLEKAN SEGAR &
TAHAN LAMA!

KISS BEAUTY Make Up Fixing Spray dgn Vitamin E & Extrak Aloe
Vera

Bahan2: Vitamin E, Cecair Aloe Extract, Albumen, Vitamin C.

Arahan penggunaan:
Spray ke seluruh wajah kecuali di sekitar mata. Spray dgn jarak
20cm dr wajah. Solekan anda kini lebih cantik, fresh dan tahan
lebih lama sepanjang hari!
Untuk hasil yang berganda, sebelum mula mekap, spray dulu. Dan
selepas mekap, spray lagi sekali.

Instruction of Using:
Use makeup fixing spray after putting the make up. Spray make
up fixing at a distance of 20cm. Leave it dry completely.
Caution: Avoid Eyes zone

LOLLYS PINK BVR

Lollys Pink BVR
Harga RM55.00 free pos sem

Nak kulit muka fresh,pinkish dan smooth? Jom try guna
LOLLY'S PINK..
scrub utk muka dan bibir..
Seminggu tu guna 2 atau 3 kali je..bukan susah pun..
sapu kat muka dan bibir,urut perlahan dan rasai kelembapan
semulajadi hanya dalam masa 5 minit sahaja.
ntuk bibir yg mungil,smooth,lembab dan sexy..
kesan kelembapan seawal
5 MINIT..!!!

memang menakjubkan..
tak percaya??
cuba lah..
mst jatuh hati habissss...!!
juga boleh digunakan pada pipi utk hasil pipi yg merah
pinkish..^_^/
cepat dapatkan sekarang..

COMBO BVR

Set combo 3 in 1

- Bvr collagen
- Bubble licious bvr scrub
- Lollypink

Harga Rm140.00
Free post sem

27/10/2014

ARMPIT CREAM


INGREDIENTS: AHA,BHA,Vitamin B3,Aqua,Cetyl Stearyl
Alcohol,Stearic acid,Mineral Oil,Glycolic acid,Lactid
acid,Tocopheral acetate(Vitamin E),Propyl paraben ,Menthyt
paraben,D-pathenol(Vitamin B-5),Fragrance. (TIADA ALKOHOL)

HASIL DPT DILIHAT DLM 1-2 MINGGU..

CARA PENGGUNAAN:
SAPUKAN KE KAWASAN YG PERLU (CELAH PAHA, KETIAK, SIKU,
LUTUT, BUKU LALI, PUTING). SEKALI SEHARI SEBELUM
TIDUR.
✔ Membantu melambatkan pertumbuhan bulu ketiak.
✔ Mengurangkan ketiak gelap. Membentuk pemutihan ketiak
✔ Kecilkan liang Kulit ketiak menjadi licin dan bersih berseri.
✔ Memastikan putting cerah merah jambu!!!!
✔ Membantu menjadikan kulit anda lebih putih bahagian sulit.
✔ Bantuan mencerna sel-sel kulit mati dan menggalakkan
pertumbuhan sel kulit baru
✔ Mengurangkan melanin untuk menjadikan kulit putih.
✔ Tona warna sekata. Mencerahkan kulit scr semula jadi.
✔ Merangsang pengeluaran kolagen dan elastin, yang
menjadikan kulit dan fleksibiliti.
✔ Imun kepada kulit Dengan itu mengurangkan keradangan dan
bengkak dan kerengsaan.
✔ TIADA bahan kimia dan peluntur berbahaya

26/10/2014

VGRIP SERUM PENGETAT MISS V

VGRIP SERUM

SERUM PENGETAT MISS V..


KETAT DLM MASA 5 MINIT

1 BOTOL RM90.00 FREE POS SEM

________________________________________
➳ Halal (produk muslim) & ada KKM
➳ 100% selamat (tidak merbahaya jika tertelan)
➳ Tahan sehingga 2-3 bulan (mengikut kekerapan penggunaan )
➳ 1 botol mengandungi 30ml serum
➳ Tiada tarikh luput.

VGriP merupakan Serum Pengetat Miss V.
Ia bertindak sebagai bahan aktif yang meransang
otot dan cell Miss V untuk mengembalikan ia ke bentuk asal dan
seketat seperti mana ketika Miss V masih mempunyai
mahkotanya!.

KELEBIHAN VGRIP FEMININE
- Merapatkan dinding faraj
- Mengetatkan dinding faraj
- Menghangatkan bahagian intim wanita
- Meningkatkan kebagaian seksual suami isteri
- Memulihkan tenaga dan peredaran darah
- Meningkatkan kesuburan wanita
- Membuang toksik dan angin dalam badan
- Melancarkan haid dan mengatasi sengugut
- Mengatasi keputihan dengan efektif
- Membantu mengatasi endometnosis
- Mencegah barah

KANDUNGAN VGRIP FEMININE
- guazumae folium extract
- quercus infectoria
- parameriae cortex extract
- granati cortex extract
- curcumae heyneana rhizoma extract
- boesenbergia pandurata cortex extract

CARA PENGGUNAAN VGRIP Feminine
- Cuci bahagian sulit wanita dengan air
- Kemudian lap sehingga kering
- Picit VGRIP Feminine (3 X PICIT)
- Letak pada jari dan sapukan pada bahagian vagina ( 15 minit ke
30 minit sebelum bersama suami)

V-GRiP mampu:
✔ Mengetatkan Miss V Dalam 5 minit - Mampu mengetatkan
Miss V yang sudah longgar hanya dalam masa 5 minit
penggunaan.
✔ Menambah rasa sensitif - Menambahkan rasa sensitif dan
keinginan serta membantu anda mencapai
klimaks di tahap yang maksimum.
✔ Seperti Malam Pertama - Menyegarkan dan memberikan
sensasi malam pertama kepada pasangan anda.

FAQ
✔ Adakah produk ini bahaya?
-Tidak. Produk ini 100% selamat dan dijamin berkesan dan sesuai
untuk semua jenis kulit.
Ianya dirumus menggunakan herba. Ada Sijil KKM dan Halal.
✔ Perlu ke saya pakai hari-hari?
-Hanya perlu pakai setiap kali hendak bersama. Tetapi, untuk
permulaan botol pertama, digalakkan memakainya setiap
hari sekali selama 7 hari. Botol seterusnya hanya perlu apply
sebelum bersama (*Saranan ini untuk peroleh kesan maksima).
✔ Berapa hari penghantaran?
- Penghantaran percuma seluruh Malaysia termasuk sabah dan
sarawak. Kami menggunakan pos laju, ambil masa 1-2 hari untuk
sampai ke rumah anda.
✔ Siapa je boleh guna?
- Semua wanita tak kira umur. Termasuk wanita yang
mengandung (*3 bulan kebawah).
✔ Berkesan dalam 5 minit?
-Ya! Ia mengandungi bahan aktif yang membantu Miss V
menyerap serum dengan cepat. Jadi kesan boleh dirasa dalam 5
minit.

21/10/2014

JUS SUSUT FEREENA BEAUTY

JUS SUSUT
RM85.00 FREE POS SEM
# KURUS
# LAWAS
# CANTIK
# MENAWAN

JUS SUSUT BAIK UTK MEREKA YG MENGHADAPI MASALAH
SEMBELIT (SUSAH BUANG AIR BESAR)
DAN MAMPU MEMBUANG SEGALA KEKOTORAN DALAM USUS
(UMPAMA DETOX)

DIJAMIN BERKESAN DALAM MASA 5 HARI ...

HARGA PASARAN:
RM 99sm/Rm 109ss

(20sachets minum Pagi dan Petang 30minit sebelum makan )

Utk kesan yg berganda di tambah lagi dengan senaman
kesannya pAsti MEMUASKAN HATI ANDA ..